Frombork: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa jednego samochodu specjalistycznego, pożarniczego.
2. Samochód będący przedmiotem niniejszego zamówienia musi być nie starszy niż 1989 rok produkcji, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego.
3 Model oferowanego pojazdu powinien być aktualnie wytwarzany przez producenta, którego autoryzowane stacje obsługi znajdują się na terenie Polski.
Numer ogłoszenia: 27465 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Młynarska 5 A, 14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2440660, faks 55 2440661.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa jednego samochodu specjalistycznego, pożarniczego. 2. Samochód będący przedmiotem niniejszego zamówienia musi być nie starszy niż 1989 rok produkcji, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 3 Model oferowanego pojazdu powinien być aktualnie wytwarzany przez producenta, którego autoryzowane stacje obsługi znajdują się na terenie Polski..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa jednego samochodu specjalistycznego, pożarniczego. 2. Samochód będący przedmiotem niniejszego zamówienia musi być nie starszy niż 1989 rok produkcji, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 3. Model oferowanego pojazdu powinien być aktualnie wytwarzany przez producenta, którego autoryzowane stacje obsługi znajdują się na terenie Polski. 4. Minimalne wymagania techniczne pojazdy skrzyniowego z wywrotem: POJAZD SPECJALNY POŻARNICZY Napęd: 4x2 + blokada mostu, Rok produkcji: nie starszy jak 1989 r. Skrzynia biegów: MANUALNA Tylnia oś : podwójne koła /opony wszystkie minimum 50% zużycia/. Moc: nie mniej niż 280 kM I. Kabina załogi: - Jednomodułowa - czterodrzwiowa minimum na 6 osób, - stopnie wyłożone blachą aluminiową, - mocowania do aparatów powietrznych minimum na trzy aparaty nad siedzeniami załogi, - półka nad szybą przednią z miejscem na radiotelefon, - ogrzewanie kabiny załogi zależne od pracy silnika, - oświetlenie wewnętrzne kabiny - w tym niezależne dla dowódcy, - panel sterujący wyposażeniem na konsoli środkowej, - klimatyzacja, - elektryczna szyba drzwi dowódcy, - modulator sygnałów + głośnik , - belka ostrzegawcza obrotowa na dachu pojazdu , II. Zabudowa pożarnicza: - konstrukcja wykonana z profili stalowych zamkniętych, - poszycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, - schowki nadwozia oświetlone wewnątrz automatycznie po otwarciu żaluzji,/żaluzje aluminiowe/. - schowki na węże ,armaturę i sprzęt powinne posiadać mocowania, - dach pojazdu winien być użytkowy wyłożony blachą aluminiową antypoślizgową z zamontowaną skrzynią aluminiową na narzędzia oraz wyposażony w drabinę przenośną aluminiową min. 10 m, - z tyłu nadwozia drabinka wejściowa na dach, sygnalizator świetlny w kolorze niebieskim, - halogeny robocze umożliwiające oświetlenie miejsca pracy, III. Instalacja wodno-pianowa: - autopompa o wydajności minimum 2700l/min. z tyłu pojazdu, - zbiornik wody minimum 4000 l najlepiej z tworzywa sztucznego, - zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności minimum 400l, - instalacja zalewania zbiornika przez autopompę, - instalacja tłoczna niskiego ciśnienia z autopompy z nasadami tłocznymi i zasilającymi, - linia szybkiego natarcia zamontowana z tyłu pojazdu minimum 30 m na zwijadle wraz z wężem wysokociśnieniowym zakończonym prądownicą / zwijanie elektryczne/, - przedział autopompy winien posiadać podświetlaną tablicę z manometrem ciśnienia wody, elektronicznymi wskaźnikami poziomu wody oraz środka pianotwórczego, regulator obrotów oraz możliwość wyłączenia silnika w przedziale autopompy, IV. Instalacja elektryczna: - oświetlenie schowków wewnętrzne, włączane automatycznie po otwarciu schowka, - lampy obrysowe i boczne, - gniazdo do podłączenia napięcia 230V wraz z kompletną instalacją do ładowania radiostacji nasobnych. - lampy robocze oświetlające miejsce pracy z boku oraz tyłu pojazdu, - przetwornica napięcia z 24V na 230V zasilająca maszt oświetleniowy wraz z instalacją do podłączenia odbiorników energii na 230V, - maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie wraz z najaśnicami minimum /trzy najaśnice/, - lampy dalekosiężne w belce ostrzegawczej, - belka ostrzegawcza + lampy stroboskopowe z tyłu pojazdu, - główny wyłączniki prądu odłączający akumulator, V. Wyposażenie dodatkowe: - Wciągarka elektryczna zdalnie sterowana /minimum 5 ton / - Szperacze pogożeliskowe po jednym z przodu i z tyłu pojazdu, Pojazd powinien mieć wszystkie badania techniczne dopuszczające do ruchu. Urządzenia i armatura- sprawne technicznie. - okres gwarancji minimum 2 lata.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie trzy tysiące 00/100 złotych) 2. Wadium musi być wniesione w pieniądzu, przed upływem składania ofert w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 59 8313 0009 0060 0170 2000 0040. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego przelew środków na rachunek Zamawiającego. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust.12 pkt. 1 zostanie wykluczony z postępowania. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 10. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Wadium wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art 26 ust 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art 25 ust 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie zał. Nr 1 i 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie zał. Nr 1 i 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie zał Nr 1 i 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie zał Nr 1 i 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 1 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 2 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 4.Wzór oferty - załącznik nr 4 5.Wzór umowy - załącznik nr 5
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frombork.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 14-530 Frombork ul. Młynarska 5 a, pok. nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 14-530 Frombork ul. Młynarska 5 a, pok. nr 1 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie